;

Witaminowa i niskokaloryczna surówka z selera i rzodkwi 1


Dziś w roli głównej korzenie: seler i rzodkiew oraz urodzone przez kwiat ziarna słonecznika. ;)

surowka z rzodkwi

 

Potrzebne składniki:

  • 1/2 średniego selera
  • 1/2 średniej rzodkwi
  • garść ziaren słonecznika
  • sól
  • pieprz czarny mielony
  • kilka kropel oleju rzepakowego tłoczonego na zimno
  • w wersji niewegańskiej:  łyżka lub dwie jogurtu naturalnego

Seler i rzodkiew należy zetrzeć na tarce na dużych baśkach, dodać słonecznik (warto przedtem uprażyć na suchej patelni), przyprawić i gotowe!

 

 Dlaczego warto spróbować?

Rzodkiew ma wiele właściwości leczniczych: poprawia trawienie, czynności wątroby, a sok z rzodkwi wpływa korzystnie na porost włosów. *

Seler: w 10 dg bulwy jest zaledwie 7 kalorii! Chociaż smak wcale tego nie sugeruje, jest w tym warzywie dwukrotnie więcej witaminy C niż w cytrusach. W zależności od pory roku i sposobu przechowywania może mieć jej nawet do 150 mg w 100 g.

Zawiera też naturalną witaminę B kompleks, łącznie z kwasem foliowym i witaminą PP. *

 

 

Smacznego!

(Visited 565 times, 1 visits today)
Category: Product #: Regular price:$ (Sale ends ) Available from: Condition: Good ! Order now!